Translate

duminică, 15 noiembrie 2015

Embroidered jacket and army skirt


Aveam jacheta quilted din iunie si o purtasem o singura data intr-un melanj de imprimeuri incarcate. Nu mi s-a parut atunci cea mai buna alegere dar fiind vara am tot amanat sa o valorific si pana la urma am uitat-o pe umeras - dezavantajul lipsei unui dressing, nu imi pot aminti ce comoara zace sub fiecare suprapunere de n haine si ajung sa port obsesiv aceleasi cateva piese. Ne-am regasit cand cautam cu fervoare un sacou mai grosut, urma sa calatoresc si inca nu sosise vremea paltoanelor. Am purtat-o atunci cu jeansi boyfriend, camasa light blue si converse albi. Visam insa la un ansamblu mai elegant. 

Combinatia zilei a mai inclus o fusta army in clini, pescuita de la sh-ul bulgar remix pentru o suma derizorie, si cum sunt o mare amatoare de nuante bold nu mi-as fi imaginat in veci ca jacheta se va potrivi banalului khaki. Initial am vrut sa adaug o camasa pereche, in aceeasi nota military. Bluza din chiffon alb a parut o legatura mai buna, armonizand cromatic cele doua elemente. Botinele cu franjuri le-ati mai vazut si ieri intr-o tinuta boema iar noutatea consta in cureaua simpla cu detalii argintii, Pull and Bear via Kurtmann. A costat foarte putin, arata calitativ si imi este utila inclusiv pentru a tempera lipsa croiului cambrat la paltoane si sacouri oversized. Daca as putea as avea cate o curea subtire din fiecare culoare. 


Blouse : custom made

Skirt : remix

Jacket : here

Belt : here

Ankle boots : here

Bag : here












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu